Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання підлітків: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.
ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗАКЛАДУ Є:
§ реалізація особистісно-орієнтованого підходу в освітньому процесі;
§ збереження морального, психічного та фізичного здоров'я підростаючого покоління;
§ виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
§ забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
МЕТА ВИХОВАННЯ:
§ створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;
§ формування морально-духовної, життєво-компетентної особистості, успішно самореалізованої у соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ:
§ виховання патріотизму, усвідомлення належності особистості до свого народу, нації, України;
§ розвиток творчих обдарувань здобувачів освіти, задоволення їхніх інтересів та можливостей, усвідомлення цінностей духовного зростання;
§ розвиток навичок соціальної компетентності, активізація особистісного потенціалу для самореалізації та самоствердження в різноманітних сферах людської життєдіяльності;
§ формування екологічної культури особистості;
§ популяризація здорового способу життя, запобігання виникненню шкідливих звичок;
§ профілактика правопорушень;
§ вивчення правил дорожнього руху та протипожежної безпеки.
Основою виховного процесу у закладі є людина як найвища цінність.
Виховна система закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.
У ШКОЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ, ФОРМУВАННЯ В НЬОГО ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ, ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.
ЗМІСТ ВИХОВАННЯ:
§ ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
§ ціннісне ставлення особистості до людей;
§ ціннісне ставлення особистості до себе;
§ ціннісне ставлення особистості до природи;
§ ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
§ ціннісне ставлення особистості до праці.
ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:
§ системності;
§ національної спрямованості;
§ гуманізації та демократизації;
§ творчої діяльності;
§ самостійності і самореалізації;
§ врахування інтересів, запитів різних категорій здобувачів освіти.
ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ:
§ освітньої діяльності;
§ позаурочної та позакласної діяльності;
§ позашкільної освіти;
§ роботи органів учнівського врядування;
§ взаємодії з батьками, державними установами.
ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО НА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ:
§ організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
§ реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
§ оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
§ створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху), його психолого-педагогічний супровід;
§ співпрацю із органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими об'єднаннями;
§ забезпечення здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.